Čo je Unified Communication?
Stierajú sa hranice medzi službami hlasu, e-mailu, konferencie, videa a rýchlych správ (instant messaging). Služby sú medzi sebou čoraz prepojenejšie, začínajú viac spolupracovať, a to v akomkoľvek čase s dostupnosťou z akéhokoľvek miesta. Zjednodušujú sa tak pracovné procesy, ktoré závisia od reakcie človeka.
Ponúkame balík inteligentných produktov, služieb a príslušného softvéru, ktoré zjednodušujú a urýchľujú komunikáciu.
Tá sa potom stáva účinnejšia.
Výhody Unified Communication
- Menšie obstarávacie nároky oproti systému pobočkových ústrední
- Vysoká mobilita používateľov
- Otvorené riešenie na prepojenie s požadovanými aplikáciami
- Výhodný systém na nasadenie do viacerých lokalít
- Úspora nákladov na telefón
- Úspora cestovných nákladov
Vlastnosti Unified Communication
- Podľa nastavenia udalostí v kalendári sa menia nastavenia a smerovanie telefónnych hovorov a stav dostupnosti u klienta na posielanie okamžitých správ
- Aplikácie sú dostupné z mobilných zariadení. Dnes sú to väčšinou mobilné telefóny, ktoré majú operačný systém. Napríklad z mobilného telefónu sme schopní preveriť stav zákazky, odosielať e-maily a pod.
- Stolový telefón je dnes aj malým počítačom a vďaka svojmu displeju s primeraným rozlíšením môže obsluhovať niektoré aplikácie
- Integrácia IVR riešenia, jeho prepojenie s IP telefóniou a firemným informačným softvérom
- Prijímanie a odosielanie faxov – prichádzajúci fax sa spracuje a uloží ako príloha k prijatému e-mailu. Odchádzajúci fax môže byť naskenovaný obrázok alebo zvolený dokument. Systém ho sám preformátuje a odošle na nami zadané číslo
- Internetové školenie – snímky a prezentácie sa premietajú vo webovom prehliadači. Prenos zvuku cez telefón po uskutočnení hovoru na dohodnuté telefónne číslo. Veľmi flexibilné vytvorenie videokonferenčných spojení