Riešenie OpenAir je špička medzi riešeniami pre automatizáciu profesionálnych služieb (PSA). NetSuite OpenAir podporuje celý cyklus poskytovania profesionálnych služieb ako SaaS (Software-as-a-Service) – od riadenia zdrojov a projektového manažmentu cez sledovanie času a výdavkov až po projektové účtovníctvo a pokročilú fakturáciu.
Riešenia NetSuite pre profesionálne služby využívajú tisíce spoločností na celom svete.
Hlavné funkcie riešenia OpenAir
SPRÁVA PROJEKTOV
- Jednoduché nastavenie projektov pomocou projektových šablón
- Flexibilné priraďovanie zdrojov na úrovni projektov alebo úloh s upozorneniami na kľúčové projektové udalosti, ako je napríklad pridanie alebo zmena úlohy
- Komplexný prehľad o projektoch s osnovou projektu, zobrazením grafov a Ganttových diagramov pre prehľad o stave projektov v reálnom čase na úrovni úloh
- Monitorovanie priebehu projektov až na úroveň úloh, sledovanie s popismi, podrobnosťami o dôležitosti, dátumom riešenia a priradením
- Jednoduché vytváranie rozpočtov a rozpočtových kategórií na úrovni projektov a na základe údajov
- Výkazy o prebiehajúcich projektoch, ktoré poskytujú prehľad o budúcich výnosoch a príležitostiach na zisk spoločnosti
- Upozornenia na rozpočet v reálnom čase na základe percenta využitia alokovaného rozpočtu a prekročenia rozpočtu
SPRÁVA ZDROJOV
- Proaktívne prognózovanie zdrojov pomocou grafických interaktívnych nástrojov, upozornení a správ
- Možnosť flexibilne rezervovať a zobrazovať zdroje v kalendári alebo graficky zobraziť rezervované zdroje
- Optimalizácia rezervácie rôznych typov, dávkové alebo individuálne rezervácie, rezervácie na úrovni úloh alebo projektov a ďalšie
- Pokročilé funkcie sledovania zručností vrátane profilov zručností a vlastnej správy súborov zručností
- Sofistikované vyhľadávanie zdrojov a filtre na vyhľadávanie tých správnych ľudí na základe rôznych faktorov vrátane dostupnosti a zručností
- Možnosť flexibilne zobrazovať a vyhľadávať všetky aktívne a neaktívne zdroje vrátane dodávateľov a iných špecializovaných zdrojov
- Prispôsobiteľné pracovné postupy mapované podľa vašich potrieb z hľadiska správy zdrojov vrátane automatických e-mailových oznámení o novovytvorených, zmenených alebo vymazaných rezerváciách zdrojov
ÚČTOVANIE PROJEKTOV
- Využívanie automatizovaného a flexibilného modulu fakturácie projektov na schvaľovanie projektov na základe zákazníka alebo projektu
- Integrácia záznamov o čase a nákladoch na projekt, účtovanie projektov, transakcie súvisiace s uznaním výnosov a celkové fakturované sumy s hlavnou účtovnou knihou
- Automatizácia procesu uznávania výnosov na úrovni projektov a rozlišovania výnosov podľa vlastného časového plánu a pravidiel
- Definovanie schvaľovania faktúr na úrovni projektov a vytvárania prispôsobiteľných viacúrovňových procesov
- Zahrnutie niekoľkých faktúr do jednej faktúry
- Vytváranie a prispôsobovanie viacerých šablón faktúr a ich jednoduché priradenie k zákazníkom alebo projektom
- Správa položiek účtovaných paušálne, hodinovo alebo kombináciou času a nákladov
- Monitorovanie ziskovosti projektov v reálnom čase a porovnanie predpokladaného rozpočtu so skutočnými nákladmi
- Podpora rôznych mien a daní, uplatňovanie daní na faktúry na základe miesta výkonu práce alebo podľa plnenia služieb/nákladov a automatické pridávanie rôznych variantov dane z predaja, ako je DPH, GST, PST a ďalšie
SPRÁVA PRACOVNÝCH VÝKAZOV
- Filtrujte pracovné výkazy na základe konkrétnych kritérií vyhľadávania, ako je dátum alebo používateľ, alebo si pracovný výkaz zobrazujte podľa fáz, napríklad len otvorené alebo odoslané
- Prispôsobte si zadávanie času ako ďalší prostriedok granulárnosti pri výkazoch a sledovaní času, napríklad základný pracovný čas, nadčas alebo čas mimo práce
- Využívajte integrovaný časovač v štýle stopiek na detailné zaznamenávanie času stráveného na projektoch a úlohách
- Definujte schvaľovanie pracovných výkazov na úrovni používateľov alebo projektov vrátane prispôsobiteľných viacúrovňových procesov a generujte upozornenia na oneskorené pracovné výkazy alebo schválenia
- Zamietajte jednotlivé časové položky na jedinom pracovnom výkaze alebo celý pracovný výkaz a v prípade potreby umožnite používateľom, aby sami odmietli pracovné výkazy
SPRÁVA VÝDAVKOV
- Využívajte vyspelé pracovné postupy na zadávanie a schvaľovanie výkazov výdavkov a prezerajte si systémovú históriu pre každý výkaz
- Definujte schvaľovanie výdavkov na úrovni používateľov alebo projektov vrátane prispôsobiteľných viacúrovňových procesov a vytvárajte upozornenia na oneskorenie pri schvaľovaní výkazov výdavkov
- Využívajte flexibilné používateľské rozhranie na rýchle zadávanie účteniek do tabuľky výdavkov alebo používajte štandardný formulár a zadávajte výdavky jednotlivo
- Konsolidujte výdavky na niekoľko projektov v jedinom výkaze
- Prispôsobujte si podnikové pravidlá podľa svojich potrieb, napríklad vyžadujte, aby boli účtenky priradené k úlohám v rámci projektu, alebo označujte položky ako účtovateľné a neúčtovateľné
- Používajte online, offline a mobilný prístup na vytváranie a odosielanie výkazov výdavkov vrátane podpory fotoaparátu iPhonu na pohotové zhotovovanie a odosielanie snímok účteniek
- Spravujte výdavky v súlade s požiadavkami na rôzne meny a dane
PANELY PRE VÝKAZY PRE PROFESIONÁLNE SLUŽBY
- Využívajte personalizované informačné panely v reálnom čase s upozorneniami a okamžitým prístupom k zásadným projektovým informáciám
- Monitorujte kľúčové ukazovatele a vytvárajte prehľadné výkazy histórie a predpovede využitia zdrojov, ziskových marží, rozpočtovaných aj skutočných nákladov na projekt a ďalších ukazovateľov
- Vytvárajte výpočty a používajte vlastné počiatočné a koncové dátumy a filtre výkazov pomocou výkonného modulu vedenia výkazov
- Vyberajte si z viac ako 100 predkonfigurovaných výkazov profesionálnych služieb alebo si vytvárajte úplne nové vlastné výkazy
- Prispôsobujte si panely tak, aby vyhovovali úlohám alebo individuálnym preferenciám