Slovakia
Jazyky

Helpdesk

Čo je helpdesk?

  • Helpdesk – 1st and 2nd level Support
  • ServisDesk
  • Dohľad nad hardvérom a aplikáciami

Služba Helpdesk zaisťuje dva typy služieb: základné, teda odpovede na telefonické otázky používateľov, a rozšírené, t. j. prevzatie klávesnice a obrazovky používateľa a predvedenie postupu používateľovi.

Výhody helpdesku

  • Priama podpora desktopových operačných systémov Microsoft, kancelárskych aplikácií Microsoft Office, poštových klientov Microsoft Outlook, Microsoft Dynamics NAV, AXAPTA
  • Špecializované zákaznícke aplikácie (po zaškolení u zákazníka v prípade rozšírenej služby)
  • Nepriama podpora serverových systémov Microsoft a Linux, serverových systémov Microsoft System Center, sieťového hardvéru a softvéru v rozsahu portfólia služieb spoločnosti RSM CZ a.s.
  • podpora developerských projektov

Vlastnosti helpdesku

  • Základná služba môže byť riešená bez pripojenia k sieti používateľa. Znamená to, že používateľ buď priamo zavolá na definované číslo HelpDesku, alebo kontaktuje HelpDesk prostredníctvom tzv. modrej linky (844 171 171).
  • Rozšírená služba HelpDesk vyžaduje pripojenie do siete zákazníka a vhodný softvér na klientskych staniciach (prípadne aj serveroch) – napr. MS RDC, Team Viewer, LogMeIn a pod.
  • Možnosť monitorovať stav kritických komponentov v sieti zákazníka – Monitorovacie centrum
  • Možnosť použitia dátového spojenia na prenos hlasu (VoIP, VoFR), a tým aj zníženie telekomunikačných nákladov

Kontaktné osoby

Karel Fišnar

Head of Cloud Solutions & Services

+ 420 602 614 817

karel.fisnar@rsm.cz

Zanechajte nám kontakt

Meno a priezvisko*:
Telefón:*