Recepčná

Bratislava – plný úväzok

Čaká ťa spolupráca s našou Office managerkou pri zabezpečení perfektného fungovania kancelárie a takisto budeš podporou nášho tímu odborníkov

Čo bude náplňou tvojej práce:

  • Správa zasadacích miestností a starostlivosť o prichádzajúce návštevy
  • Plánovanie a organizovanie stretnutí, vybavovanie telefonátov
  • Zasielanie prichádzajúcej/odchádzajúcej pošty a ďalšie administratívne úlohy
  • Dopĺňanie a objednávanie kancelárskych potrieb, občerstvenia
  • Podpora kolegov a príprava dokumentov na stretnutia s klientmi
  • Úprava, tlač, kompletizácia a evidencia výstupov
  • Práca so systémom NetSuite (vyúčtovanie výdavkov, správa projektov a klientov/dodávateľov, zasielanie dátových správ)
  • Podpora pri spracovaní personálnej agendy klientov
  • Príprava podkladov pre účtovné oddelenie
  • Pracovná doba 8 – 16:30 vrátane pauzy na obed

Čo od Teba očakávame?

  • Skúsenosti na pozícii recepčnej, asistentky – počítá se aj prax počas školy
  • Dobrý znalosť angličtiny
  • Zodpovedný a spoľahlivý prístup
  • Proaktivný a milý prístup ku kolegom i klientom
  • Znalosť MS Office – najmä Outlook, Word, Excel a PowerPoint
  • Vodičský preukaz skupiny B výhodou

Čo Ti ponúkame:

  • 5 týždňov dovolenky
  • Systém zamestnaneckých benefitov
  • Stravovacia karta
  • Multisport karta s príspevkom
  • Príspevok na dovolenku a rekreačné aktivity nad rámec zákona
  • Jazykové a odborné vzdelávanie
  • Zamestnanecká pôžička

Zaujala Vás táto pozícia?

Urobte prvý krok. Zašlite nám Váš životopis, ozveme sa.

    Meno a priezvisko:*

    E-mail:*

    Telefón:*

    Životopis v SK (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

    Životopis v AJ (pdf,docx,doc,png,jpg, max 10 MB):

    Sprievodná správa:

    Kontaktná osoba

    Radana Hartošová

    Senior Recruitment Consultant
    Zobraziť detail