Personálne poradenstvo
Zaistíme vám kompletné spracovanie mzdovej agendy v súlade so slovenskými právnymi predpismi.
Poskytujeme personálne služby od A po Z – od vyhľadania vhodného kandidáta, cez prípravu pracovnoprávnych dokumentov, hodnotenie zamestnancov, správu firemných benefitov, administratívu spojenú s ukončením pracovného pomeru zamestnanca až po pracovnoprávne poradenstvo. Personálne služby môžeme poskytovať aj priamo v sídle klienta, čím zabezpečíme stopercentný komfort pre zamestnancov.
Čo pre vás môžeme zariadiť?
- Nábor – nájdenie vhodného zamestnanca na zadanú pozíciu. Zabezpečíme vám inzerciu, pohovory so zamestnancami a predbežný výber vhodných kandidátov.
- Zdravotné prehliadky zamestnancov – sledovanie termínov zdravotných prehliadok.
- Školenia o bezpečnosti práce a vedenie termínov.
- Správa firemných benefitov (napr. Multisport, cafeteria program atď.).
- Príprava a správa dokumentov týkajúcich sa zamestnania.
- Správa dochádzkových systémov.
- Komunikácia so zamestnancami a vybavovanie ich požiadaviek.
- Výpočet nároku na stravné lístky a paušálu na stravné lístky vrátane objednávania stravných lístkov.
- Pomoc pri príprave a kontrole dokumentov súvisiacich so zamestnaním.
- Horúca linka pre zamestnancov.
- Dochádzanie do priestorov klienta v rámci poskytovania personálnych služieb.
- A ďalšie služby podľa vašich potrieb a požiadaviek.
Vaše kontaktné osoby