Slovakia
Jazyky

ServiceDesk

Čo je ServiceDesk?

Služby ServiceDesku RSM CZ sú plne realizované v zákazníckom centre spoločnosti RSM CZ a.s.

To zabezpečuje najmä jednotný kontaktný bod pre nahlasovanie všetkých požiadaviek = pracovisko Single Point of Contact (SPOC), riadenie riešenia požiadaviek, služby dohľadu IT prostredia, služby Helpdesku – 1. úrovne podpory.

Ďalej sú zaisťované predpredajné konzultácie a poradenstvo.

Výhody  ServiceDesku

  • Služby ponúkame formou uzatvárania zmlúv podľa metodiky SLA, ktorých predmetom je katalóg služieb tvorený spolu so zákazníkom.
  • Záručný servis
  • Pozáručný a mimozáručný servis
  • Servis presahujúci štandardné podmienky záručných a pozáručných opráv (Servisná zmluva)
  • Servisná linka v režime 24 × 7 × 365
  • Údržba

Kontaktné osoby

Karel Fišnar

Head of Cloud Solutions & Services

+ 420 602 614 817

karel.fisnar@rsm.cz

Zanechajte nám kontakt

Meno a priezvisko*:
Telefón:*