CRM je komplexné riešenie na riadenie vzťahov so zákazníkmi, ktoré poskytuje všetky nástroje a funkcie potrebné na vytvorenie a udržanie dobrého prehľadu zákazníkoch od prvého kontaktu cez predaj až po následnú starostlivosť o klienta.
S modulmi Predaj, Marketing a Servis ponúka Microsoft Dynamics CRM funkcie a možnosti na lepšie zacielenie na nových zákazníkov, správu marketingových kampaní, riadenie predajných aktivít a riešenie a eskaláciu servisných prípadov.
Microsoft Dynamics CRM sprístupňuje informácie o zákazníkoch prostredníctvom komplexného súboru funkcií v známom prostredí Microsoft Outlook, čo pomáha urýchliť prijatie nového produktu zamestnancami a okamžite prináša požadované výsledky.
Výhody CRM
- Priama integrácia CRM do aplikácií Microsoft Outlook a Microsoft Office
- Zabezpečenie informácií o zákazníkoch na robustnej a odolnej platforme
- Prístup k informáciám odkiaľkoľvek vďaka zdokonalenej synchronizácii dát a mobilným funkčnostiam
- Zjednodušenie procesov použitím automatizovaného workflow
- Prispôsobenie sa vašim procesom pomocou integrácie s ďalšími podnikovými aplikáciami
Vlastnosti CRM
- Jednoduché nastavenie, používanie a údržba
- Online/offline prístup
- Dostupnosť v mnohých jazykoch vrátane češtiny
- Riešenia pre malé aj veľké spoločnosti
- Jednoduchá správa zákazníkov