CRM

CRM je kompletný nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi. Poskytuje všetky potrebné funkcie a nástroje na sledovanie kontaktov s klientmi od ich vzniku až po popredajnú starostlivosť. Pomáha sledovať a poskytuje podporu počas celej cesty zákazníka.

Čo je CRM?

CRM je komplexné riešenie na riadenie vzťahov so zákazníkmi, ktoré poskytuje všetky nástroje a funkcie potrebné na vytvorenie a udržanie dobrého prehľadu zákazníkoch od prvého kontaktu cez predaj až po následnú starostlivosť o klienta.

S modulmi Predaj, Marketing a Servis ponúka Microsoft Dynamics CRM funkcie a možnosti na lepšie zacielenie na nových zákazníkov, správu marketingových kampaní, riadenie predajných aktivít a riešenie a eskaláciu servisných prípadov.

Microsoft Dynamics CRM sprístupňuje informácie o zákazníkoch prostredníctvom komplexného súboru funkcií v známom prostredí Microsoft Outlook, čo pomáha urýchliť prijatie nového produktu zamestnancami a okamžite prináša požadované výsledky.

Výhody CRM

  • Priama integrácia CRM do aplikácií Microsoft Outlook a Microsoft Office
  • Zabezpečenie informácií o zákazníkoch na robustnej a odolnej platforme
  • Prístup k informáciám odkiaľkoľvek vďaka zdokonalenej synchronizácii dát a mobilným funkčnostiam
  • Zjednodušenie procesov použitím automatizovaného workflow
  • Prispôsobenie sa vašim procesom pomocou integrácie s ďalšími podnikovými aplikáciami

Vlastnosti CRM

  • Jednoduché nastavenie, používanie a údržba
  • Online/offline prístup
  • Dostupnosť v mnohých jazykoch vrátane češtiny
  • Riešenia pre malé aj veľké spoločnosti
  • Jednoduchá správa zákazníkov
Vaša kontaktná osoba

Tomáš Janeček

Managing Partner RSM Technology CZ
Zobraziť detail