NetSuite CRM+

NetSuite Customer Relationship Management zjednodušíte a zrýchlite procesy automatizácie predajnej sily, marketingu, zákazníckej podpory a servisu.

Na rozdiel od bežných riešení CRM je NetSuite výkonná správa predajného výkonu, správa objednávok, správa partnerov a funkcie účinnosti marketingu. Riešenie NetSuite CRM+ možno integrovať s vašimi existujúcimi systémami ERP, a zaistiť tak prepojenie cloudového systému CRM s ostatnými podnikovými procesmi.

S riešením NetSuite CRM+ získate

  • Jednoduchšie procesy lead-to-cash.
  • Vyššiu produktivitu v celej organizácii s kompletným prehľadom o zákazníkoch.
  • Nárast predajov vďaka prognózam, riadeniu provízií a up-sell.
  • Riadenie predajov a služieb organizácie na globálnej úrovni.
  • Flexibilnú personalizáciu.

Hlavné funkcie riešenia CRM+

VÝKONNÁ AUTOMATIZÁCIA PREDAJNEJ SILY

  • Umožňuje predajnému tímu pri príležitostiach spravovať stav, potenciálny výnos, kľúčové kontakty, poznámky, súvisiace dokumenty a ďalšie položky.
  • Poskytuje obchodným manažérom úplné informácie o všetkých spracúvaných potenciálnych zákazníkoch a príležitostiach.
  • Komplexná správa kontaktov a aktivít zabezpečuje, že predajný tím má k dispozícii nástroje potrebné na zhotovenie podrobných záznamov o všetkých interakciách – volania, stretnutia, poznámky, e-maily a ďalšie.
  • Umožňuje predajnému tímu premeniť predajné príležitosti na cenové ponuky a následne na predajné objednávky jedným kliknutím.
  • Tímový predaj umožňuje sledovať viacero obchodných rolí pri každej príležitosti vrátane obchodných zástupcov, manažérov, technikov a špecialistov.
  • Funkcia správy dokumentov umožňuje podnikom vytvoriť a udržiavať predajný portál, ktorý obsahuje najnovšie materiály, predajné príručky a informácie o produktoch.

ROZŠÍRENÉ PROGNÓZY PREDAJA A SPRÁVA CENOVÝCH PONÚK

  • Príležitosti, cenové ponuky a odhady zahŕňajú kategóriu prognózy, ktorá používateľom umožňuje určiť kategóriu transakcie ako nízku, sľubnú alebo vysokú.
  • Prognózy založené na pravdepodobnosti poskytujú vážené hodnotenia nevybavených príležitostí, cenových ponúk a objednávok s možnosťou vykonávať potrebné úpravy v priebehu jednotlivých obchodov.
  • Nástroje na rozšírenie prognózy umožňujú obchodným zástupcom a manažérom samostatne vykonávať prognózy na každej úrovni a porovnávať presnosť spracovania a prognóz.
  • Vďaka okamžitým prognózam a systémom kontrol a vyrovnávania, ktorý využíva obchodné prognózy, je predaj predvídateľnejší.

AUTOMATICKÁ SPRÁVA VÝKONNOSTNÉHO ODMEŇOVANIA

  • Toto riešenie ponúka jednoduchú konfiguráciu prepracovaných pravidiel pre predajné provízie, ktoré sú založené na cenových ponukách, predajoch, množstve, ziskovosti a ďalších kritériách.
  • Umožňuje vytvárať flexibilné plány provízií – mesačné, štvrťročné, polročné alebo ročné.
  • Flexibilita plánu odmeňovania uľahčuje jednoduché nastavenie podpory konkrétnych promoakcií pomocou krátkodobých bonusov a takisto podporuje stimuly len na určité obdobia.
  • Poskytuje predajnému tímu úplný prehľad o odmeňovaní prostredníctvom súhrnných a podrobných zostáv provízií.
  • Možnosť integrácie s internými procesmi – od výpočtu provízie z predaja po platbu – prostredníctvom vstavaných funkcií riešenia NetSuite na spracovanie miezd alebo integrácie s existujúcim riešením na spracovanie miezd.

KOMPLEXNÁ SPRÁVA ĎALŠÍCH PREDAJOV, CENOVÝCH PONÚK A OBJEDNÁVOK

  • Súčasťou procesu prijímania objednávok je inteligentná správa ďalších predajov, ktorá poskytuje odporúčania na základe vzorcov predchádzajúcich nákupov.
  • Zlepšuje presnosť cenových ponúk a objednávok tým, že zahŕňa automatické výpočty daní a sadzieb za prepravu.
  • Do procesu tvorby cenovej ponuky automaticky začleňuje pravidlá na stanovenie cien a zliav, čím umožňuje správu cenových ponúk v reálnom čase.
  • Podporuje cenovú flexibilitu, napríklad tvorbu automatických cenových ponúk na základe množstvových zliav, zmluvných cien, rôznych cenových hladín atď.
  • Urýchľuje proces správy objednávok pomocou online schvaľovania a správy pracovných postupov.

SUITE SOCIAL – INTEGRÁCIA SO SOCIÁLNYMI SIEŤAMI A S ĎALŠÍMI NÁSTROJMI

  • Integrácia aplikácie Suite Social s aplikáciami Yammer a Quntext podporuje spoluprácu medzi oddeleniami v oblasti predajných príležitostí, objednávok a iných transakcií podobne ako Twitter.
  • Integrácia s aplikáciou Microsoft Outlook podporuje synchronizáciu kalendárov a kontaktov.
  • Integrácia so službou Google Apps podporuje synchronizáciu kalendárov a kontextový prístup k informáciám v riešení NetSuite z prostredia Gmailu.

AUTOMATIZÁCIA CELÉHO PROCESU MARKETINGU

Umožňuje rýchlo a v reálnom čase realizovať a sledovať kampane s cieľom maximalizovať hodnotu predajných tipov a príležitostí

  • Automatizácia zaznamenávania predajných tipov z viacerých zdrojov, ako sú webové stránky, vyhľadávače, e-maily, direct mail a udalosti.
  • Ponúka e-mailový marketing – od vytvorenia cez realizáciu až po vyhodnotenie – v jednom systéme.
  • Ponúka súhrnné zostavy a podrobné zobrazenia na analýzu štatistík a návratnosti kampaní od spustenia kampane až po poslednú transakciu objednávky.
  • Poskytuje nástroje pre pracovné postupy, ktoré sú založené na pravidlách a uľahčujú premenu potenciálnych zákazníkov na skutočných vďaka automatickej správe a podpore programov starostlivosti o potenciálnych zákazníkov.
  • Podporuje marketing ďalšieho predaja prostredníctvom analýzy kombinácií predchádzajúcich nákupov alebo príbuzných produktov, čím poskytuje skvelý základ pre kampane ďalšieho predaja.

RIADENIE VZŤAHOV S PARTNERMI

Úplná kontrola nad každým prvkom procesu partnerstva vrátane spoločných marketingových kampaní, správy potenciálnych zákazníkov, obchodných prognóz a príležitostí, spracovania objednávok, provízií a podielov partnera

  • Správa potenciálnych zákazníkov umožňuje partnerom registrovať a sledovať svojich potenciálnych zákazníkov
  • Podporuje presné a aktuálne prognózy predajov uskutočnených partnermi
  • Poskytuje úplný prehľad o potenciálnych zákazníkoch, objednávkach a predajných aktivitách všetkých partnerov

ZÁKAZNÍCKY SERVIS A PODPORA

  • Správa prípadov automatizuje podnikové procesy spojené s prideľovaním, správou a eskaláciou prípadov zákazníckej podpory.
  • Podporuje smerovanie a sledovanie prípadov podpory podľa produktu, problému, typu prípadu, partnera alebo zákazníka.
  • Znalostná databáza uľahčuje zákazníkom získať požadované odpovede, pomáha pri školení a vzdelávaní a podporuje konzistentnosť služieb.
  • Informačné panely a výkazy umožňujú rýchlo zistiť percentá vyriešených hovorov, sledovať metriky vyriešení pri prvom zavolaní (FCR), analýzu udržiavania obnovy zákazníkov, sledovať objem a trendy volaní a sledovať spokojnosť zákazníkov.
  • Online samoobsluha umožňuje odosielať zákaznícke prípady, sledovať stav, komunikáciu a ďalšie činnosti.
Your contact person

Zdeno Dubnička

Head of NetSuite
Zobraziť detail